Licząc w biznesie na siebie przegrywasz z tymi, którzy po prostu liczą – dane.

Maciej Lewiński
Maciej Lewiński

Cześć, nazywam się Maciej Lewiński i jestem specjalistą od analizy biznesowej z wykorzystaniem – między innymi – Google Analytics.

Pracowałem dla:
Logotyp Google Logotyp mBank Logotyp Starbucks Logotyp Allegro Logotyp Empik
oraz 132 pozostałymi firmami. Teraz mogę pracować dla Ciebie.
Maciej Lewiński prezentuje
Google Analytics

Google Analytics 4

– wbrew temu, co sądzi większość – nie jest narzędziem do mierzenia ruchu na Twojej stronie internetowej. Jeśli używasz GA w ten sposób, pieniądze przelatują Ci między palcami. Google Analytics 4 jest narzędziem analizy biznesowej.


Pomagam biznesom takim jak Twój wycisnąć więcej z danych. W cyfrowym świecie można zmierzyć wszystko. Ważne jednak, by mierzyć właściwe rzeczy oraz umiejętnie interpretować dane. I dzięki temu wydawać mniej i zarabiać więcej.

Jak mogę Ci pomóc?

Indywidualne konsultacje

Indywidualne konsultacje

Przeanalizujemy... Twoje metody analizowania i mierzenia danych. Pokaż mi swoje cele biznesowe a doradzę Ci, jakie narzędzia zbliżą Cię do ich osiągnięcia. Pomogę Ci przestać zgadywać.

Detykowane szkolenia

Dedykowane szkolenia

Z analizy danych dla Ciebie i Twojego zespołu. Pokażę Ci, co powinniście mierzyć w swoim biznesie, podpowiem właściwe narzędzia i nauczę, jak z nich wycisnąć tak dużo, jak się da. Od czasu do czasu prowadzę też otwarte szkolenia.

Audyty Google Analytics

Audyt Google Analytics

Z analizy danych dla Ciebie i Twojego zespołu. Pokażę Ci, co powinniście mierzyć w swoim biznesie, podpowiem właściwe narzędzia i nauczę, jak z nich wycisnąć tak dużo, jak się da. Od czasu do czasu prowadzę też otwarte szkolenia.

Potrzebujesz DEMO moich umiejętności?


Zapisz się do mojego newslettera, który subskrybuje już ponad 12 000+ osób (w tym… pracownicy Google i prawdopodobnie Twoja konkurencja):

Dlaczego ja?

Nie tylko znam Google Analytics – jestem certyfikowanym trenerem i partnerem Google. Takich jest pełno, prawda? Mam za sobą ponad 200 wdrożeń Google Analytics. I kiedy mówię „wdrożeń Google Analytics” nie mam na myśli zainstalowania kodu śledzącego na stronie – takich też jest pełno. Moje wdrożenia pomagają zwiększyć konwersję takim firmom jak Pizza Hut, Empik czy Allegro.


Ale jest jeszcze jedna rzecz, która mnie wyróżnia.

sprawny-marketing-okladka

Potrafię mówić o Google Analytics w sposób przejrzysty, zrozumiały i… zabawny.


Skąd to wiem? To proste – analiza danych.


Konferencja I ❤ Marketing zbiera dwa razy do roku śmietankę najlepszych marketerów w Polsce. Każdy z nich ma 20 minut na opowiedzenie 800-osobowej widowni o swojej dziedzinie. Ludzie mówią o “content marketingu”, o Instagramie, o reklamie na Facebooku. Publiczność bezlitośnie ocenia te prezentacje a wyniki decydują o wynagrodzeniu mówców. Dlatego I ❤ Marketing bywa nazywana „mistrzostwami Polski marketerów”.

sprawny-marketing-okladka

Uczestniczyłem w tych mistrzostwach 7 razy. Stałem na podium 5 razy. Wygrałem ją 3 razy. Jeśli chcesz się szkolić z analizy biznesowej, najlepiej zrobić to z człowiekiem, który potrafi ją wytłumaczyć tak, że głosują na niego fani Instagrama.


Moja praca nad Google Analytics jest doceniana nie tylko w Polsce, ale też za granicą przez firmę Google oraz międzynarodowych ekspertów. W tym Avinasha Kaushika.

Nie tylko ja tak uważam

Michał Łapkowski
Michał Łapkowski
Project Manager, Google

Maciej został wybrany przez polski zespół Google do zbudowania szkolenia z fundemantów marketingu online dla szerokiego grona polskich przedsiębiorców i studentów - Internetowe Rewolucje. W ciągu 7 lat kilkaset tysięcy osób ukończyło ów kurs i uczyło się marketingu online od Maćka i zespołu. Maciej dowiódł, że jest nie tylko ekspertem, ale też potrafi przekazać wiedzę szerokiemu gronu odbiorców tworząc profesjonalny materiał wideo.

Martin Lewandowski
Martin Lewandowski
CEO & Co-Founder, KSW

Maciej to jedna z najbardziej kompetentnych osób w dziedzinie optymalizacji stron internetowych i analityki internetowej. Jego umiejętność podejmowania oraz rozwiązywania wyzwań wielokrotnie spowodowała u mnie efekt "wow". Maciek jest bezpośredni, nie czaruje, pomoże Ci podejść do pewnych rzeczy pod kątem, o którym wcześniej nie pomyślałeś. Praca z Maćkiem to przyjemność!

Aleksandra Szol
Aleksandra Szol
Ecommerce and Marketing Director, Modivo

Maciej to TEN facet zajmujący się analityką internetową i wizualizacją danych. Jeśli nie widzisz, co mówią Ci Twoje dane, Maciej z pewnością jest kimś, kogo powinnaś/powinieneś o to zapytać. Jego odpowiedzi są bezpośrednie, dokładne i przede wszystkim z innej perspektywy. Maciej przede wszystkim – nie mówi o analizie statystycznej i ilości danych, a po prostu jasno i prosto wyjaśnia, co możesz / powinieneś / nie powinieneś / robić ze swoimi danymi. Straightforward.

Natalia Olszewska
Natalia Olszewska
Ecommerce Manager, Nespresso

If you are an ecommerce manager looking for a top class analytical support that will be a mixture of analytics ninja with excellent communication skills, then I suggest to invite Maciej to cooperation. His insights gave a comprehensive input to the Nespresso PL ecommerce strategy.

Magdalena Mazur-Milewska
Magdalena Mazur-Milewska
Project Manager, Pizza Hut

Niewielu ludzi potrafi umiejętnie tak skonfigurować GA czy GTM, żeby wszytko było na tip top. Maciej wielokrotnie pomógł mi z rozwiązać problemy i był przy tym cierpliwy i dowcipny. Można powiedzieć, że Lewiński to cały pakiet: wiedza, umiejętność tłumaczenia, cierpliwość i wsparcie na każdym etapie, a do tego przyjazny człowiek. Takich ludzi nam trzeba!

Teraz już wiesz, że mogę rozwiązać wszystkie Twoje problemy z Google Analytics.